Kundetilpasning

Enhver virksomhed er forskellig. Enhver bruger er forskellig. Derfor er individualiserede brugerflader, personlige display-beskeder, personligt ineo-udstyr og specialdesignede softwareværktøjer en god forretning.

Tilpas din ineo-enhed med brugbare applikationer

dstore, Develop app-butikken til ineo-apparater, giver dig adgang til applikationer direkte fra betjeningspanelet på din ineo-enhed. Brugbare applikationer, fjernopdateringer, forbindelse til cloud-løsninger så som Google Drive™ eller Google Mail™ og endda dokumentskabeloner – dstore har stort set alt, din virksomhed har brug for. Her er bare nogle af fordelene:

  • Direkte adgang til smarte apps
  • Fjernopdatering af applikationer
  • Forbindelse til Google Apps
  • Dokumentskabeloner til daglige opgaver

Arbejd med din personlige brugerflade:

  • Brugerflade der kan tilpasses til individuelle krav og arbejdsmønstre
  • Justerbare skærmkomponenter, specifikke funktioner og arbejdsprocesser aktiveret via displayet
  • Tilpasningsdygtigt skærmdesign med omkostningseffektive og standardiserede brugerflader til at simplificere arbejdsprocessen og maksimere brugeroplevelsen
  • Kundetilpasset design, med f.eks. valgbare scan- eller kopifunktioner eller et firmalogo på panelet.

Vælg din egen display besked:

  • En Flash video med en virksomhedsbesked eller supportinformation på displayet, når den er inaktiv
  • Kunderettede annoncer i butikker

Tænd din personlige skærm:

  • Billeder så som et firmalogo eller en virksomhedsbesked på displayet, mens enheden starter op

Giv dit apparat et individuelt udseende:

  • Skab og bestil din individuelle ineo indretning i vores webshop
  • Vælg mellem professionelt designede indretninger til at forskønne dit ineo apparat
  • Letanvendelig, selvklæbende film efterlader ingen klistrede limrester ved aftagning

Drag fordel af tilpassede arbejdsrutiner:

Dette er blot tre af DEVELOPs software-applikationer, som kan forøge jeres produktivitet:

  • convert+share: Slip for ineffektive manuelle dokumentprocesser og unødvendig duplikering med et software-værktøj, som tilbyder effektive og brugervenlige funktioner til bæredygtigt at optimere dokumentarbejdsprocesser, f.eks. ved at scanne dokumenter og sende dem direkte til Windows-mapper, emailadresser, Google Drive, Evernote, Microsoft SharePoint eller vores dokumenthåndteringssystem store+find.
  • store+find: Et elektronisk dokumenthåndteringsværktøj, der tillader dig at indhente og opbevare alle vigtige dokumenter, kvitteringer, fax- og emailbeskeder i elektronisk form; de fire versioner af denne enkle og billige løsning er specifikt designet til små og mellemstore virksomheder.
  • ineoPRINT: Denne gratis app til iOS og Android smartphones eller tablets er en hurtig og praktisk mobil printløsning, der muliggør print på dokumenter eller scanning af dokumenter fra talrige ineo enheder via en Wi-Fi forbindelse.